Fått tummen ur..

har inget att skylla på längre. Har både dator och internet. Så jag är tillbaka, antar jag.
Har iallafall blivit vän med vår ugn, efter många om och men.
Det tar sin lilla tid att förstå sig på en ny ugn, men nu verkar jag ha fått kläm på den.
Så idag, när jag är ledig, har jag bakat alla hjärtansdag cupcakes!
De blev jättebra, och det fick bli en citronfrosting. Som fick bli rosa. ;) Får hoppas att mannen gillar dom!
 
Och ja, jag och min Magnus har flyttat ihop i världens finaste lägenhet mitt i Vansbro. Trivs så bra! Både med sällskapet och läget. Fast vi flyttade ihop redan i november, bara jag som är kass på att uppdatera.
 
Jag jobbar nästan jämt, och det är så härligt. Att ha nåt att göra och lära sig nya saker är fantastiskt. För att inte prata om minar arbetskamrater som är skojigast i världen!
 
Så, allt löste sig och jag mår bäst i världen. Visste att det var dags att ta tag i mig själv och se hur jävla bra det blev! :)
 
 
Mangan, mr handsome! ♥
 
 
 
några bilder.
 
 
 
 
 
Har gjort den helt själv. Jag kan jag.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0