15 OKTOBER

Jag har under den här veckan fått prova på mitt drömyrke, och jag älskar det! Otroligt att man kan jobba med det man verkligen vill, och sen få betalt! :D
 
Sen så får jag väl tacka alla mina goda vänner för allt stöd.
Stödet och klapparna på axeln jag har fått efter att vår lillasyster blev sjuk.
Nån som kände sig träffad? Nej, va väl det jag tänkte. Tackarr!
Har tur som har Magnus, hans underbara familj och mina 3 stöttepelare. Ni är guld! ♥
 
 
 
 
 
Det är fruktansvärt otrevligt att en bebis på snart 3 månader inte gjort annat än att ligga på sjukhus. Hon har varit mer på sjukhus än hemma. Inte bara hon, utan Stefan och mamma går runt i en himla ovisshet och inget vet vad det beror på.
Hon är det minsta jag sett och vi kan inget göra.
 
Nelia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0