20 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag är sjukligt rädd för spöken. Det vet mina vänner och de tar hänsyn till detta.
2. Det finns bara två människor i hela världen jag verkligen litar på.
3. Jag blir otroligt lätt stressad nuförtiden. Speciellt när jag bakar.
4. När jag va liten trimmade jag och min granne en gräsklippare. Skitkul, ända tills vi välte med den och den började brinna.
5. Jag hatar att ha en tid att passa. Förstör hela dagen.
6. Jag har 8 halvsyskon. Inte ett enda helsyskon. Det är ingen skillnad på hel och halv eftersom jag faktiskt inte vet bättre än så. Den äldsta är 30år och den minsta är 2 månader.
7. Jag kan inte dricka alkohol utan att spy i timmar efter.
8. Jag och min sambo har ett gemensamt intresse; Folkvagnar.
9. Hade det svårt för mig i skolan. Fattade jag inte uppgiften så satte jag mig i cafeterian istället.
10. Mina favvofärger är gul och rosa! De färgerna blir man glad av!
11. Jag har tre kompisar som jag inte skulle byta mot nåt som inte ens bor där jag bor, utan i småland, Karlstad och Hagfors (snart i Uddevalla, bits!)
12. Jag köper sällan kläder åt mig själv. Sist jag handlade en tröja åt mig själv var nog i april. Jag tycker inte det är så kul att gå i klädaffärer. Kollar hellre på saker till hemmet.
13. Jag och min pojkvän har varit ihop i ett år på fredag!
14. Jag har två katter som bor hos min mamma. Tycker det är bättre att de ska få vara ute och springa som dom är vana vid istället för att låsa in dem i en lägenhet. Kenny och Bosse heter dom. Kenny efter kenny starfighter och Bosse efter min bästa väns far ;) Lever än i tron om att mina andra två katter fortfarande lever, Vilda och Hedda, som jag lämnade kvar när jag flyttade till mamma förra året. Kände även där att det inte vore snällt att riva bort dom från sitt hem och sen sätta dem i en lägenhet.. Hoppas iallafall att de lever och mår.
15. När jag bodde i småland hade vi en hund som hette Leif, en katt som hette Karl-Astrid och en kanin som hette Ronny. Ronny fick sitt nämn efter nån raggare från munkfors som min mamma var kompis med när jag var tvärliten. HAHA!
16. Vi har inte haft tv-kanaler sen i juni eftersom telia är FRRUKTANSVÄRT sega.
17. Jag anser att bacon och körv är guds gåva till mänskligheten!
18. Jag har ingen som helst energi, har inte haft sen i våras. Efter att ha ständig jobbat natt har jag blivit trött på heltid.
19. Jag hatar twitter. Sämsta skiten jag skådat.
20. Jag får stressblåsor på händerna när jag stressat för mycket. Jättecharmiga är dom.
 
Splittisarna står nu tryggt i garaget!
 
 
 
Här står bubblisen i skogen och fryser.
 
 
Jag och Magnus på vår resa till norrland i somras. Du är bäst! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0