8 OKTOBER 2013

Hittar ingenting av mina grejer. Har hela mitt liv i en massa kartonger ute i uthuset. Kanoners!
Tänkte att det var dags att rota fram skolböckerna igen. Det är antagligen på tiden att jag gör klar skolan! KlacksparksFrida..
Helgen var underbar, som dom alltid är nuförtiden. I söndags drog jag och min fina en dejt på donken. Romantisk middag för två ;) Jag är helnöjd. Helnöjd med att ha en människa vid min sida som jag kan gapskratta med och som jag verkligen tycker om och känner mig trygg med. ♥
 
Har hunnit med en skogspromenad med Elsa idag också. Hon ramlade bara fem gånger och jag slet som ett djur i alla uppförsbackar med vagnen! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0